منطقه ی ازاد
منطقه ی ازاد

امید وارم خوشتون اومذه باشه(@@@#نظر یاذتون نره#@@)


بازم از این عکس ها هخ جووون

                                 فشن به معنای واقعیه کلمه

                                              نظرررررررررر یادت نرها

                                 شما بگید من به اینا چی نگم

                  (چیزی هم نگفتی عیب نداره شما فقط نظر بده)

                                                   بدون شرح

 

                                             باز هم بدون شرح

                                      و همچنان بدون شرح

                              دوره ی اخر زمان شده ! والا

                      اینجوریشو ندیده بودیم که به لطف خدا دیدیم

                                       (.........اگه نظر ندی)


نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت10:45---6 بهمن 1391
بـغـض دارے؟


آروم نـيستے؟


دلت بـــراش تـــنــگـــــ شده…


حــــوصله هـيـچـکسو نــــداري؟!


حالا، يــاد لحظه اے بيفت کـه؛


اون هــمه ے بے قــــراريے هــاے تــــو رو ديــــــد،


امـــــــا چـشمـاشـو بست و رفــت…

+++++++++++++++++++++++++++

سلام ممنون ميشم ب آلاچيقم بياينو نظرتونو در مورد پستم بهم بگين


mina
ساعت11:33---13 مرداد 1391
دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین. خدایا کمی عشق ببار.
من آپم زود باش بیا


romina
ساعت9:57---21 تير 1391
salam merC k be man sar zadi
webet jalebe linket kardam


kimia
ساعت20:30---20 تير 1391
اوه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ....سلام چه عجب شما سرزدين.....در هر صورت ممنونم كه اومدين باز هم سربزنين......راستي وبتون با تغيرات جديد زيبا شده....موفق باشين

مبینا
ساعت22:31---17 تير 1391
سلام دوست عزیز .
عکسات خیلی باحال بودن !
دوست داشتی به منم سر بزن !
فقط بگم که اگه برسبولیسی هستی توهین نکنیا !!!!! ok ؟
نظر یادت نره . من لینکت میکنم . اگه دوست داشتی منو بلینک !


سارا
ساعت21:57---17 تير 1391
سال هاست دلم

در چشم تو زندانی ست

و من درآن اتّفاق ساده

جا ماندم :

برخورد دلم با نگاه تو

در بزرگراه عشق

یادت هست ؟!

من هنوز هم نمی دانم

مقصّر چشمان تو بود

که یکطرفه می آمد

یا قلب من

که تصدیق نداشت !


mozhgan
ساعت15:57---17 تير 1391
سلام مرسی که به وبم سر زدین...من لینکتون کردم..موفق باشید...

MAHNAZ
ساعت20:28---5 تير 1391
عزیزم مرسی ازلطفت. وب شماهم فوق العاده بود...
بازم بهم سربزن خیلی خوشحال میشم.
محبت میکنی اگه برام نظر بزاری!!!
فعلا بابای


mina
ساعت15:43---12 خرداد 1391
ممنونم از مهربونیات.
این آپت خیلی جالبه منظورم این بود دوست خوبم


mina
ساعت13:51---12 خرداد 1391
سلام دوست عزیزم با افتخار لینک شدی ممنونم از مهربونیات پستت خیلی جالبه ممنونم ازت بازم بیا پیشم

morteza
ساعت22:44---6 خرداد 1391
slm.webet alie.dobare bia pisham

kimia
ساعت22:41---1 خرداد 1391
jaleb boodan

diyana
ساعت7:48---17 ارديبهشت 1391
salam tnx k behem sar zadio comment gozashti vaghean az tahe del migam webeto doost dashtam vase hamin linket kardam.u ham mitoni mano link koni

محسن
ساعت12:23---15 ارديبهشت 1391
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


محسن
ساعت16:51---14 ارديبهشت 1391
حالم بد است . . . حالم خراب است . . .

بسکه هر شب چهرهء یکنواخت تنهایی را تحمل کردم . . .

بسکه رفتنت را . . .

نبودنت را دوره کردم . . .

بسکه صدایت زدم و جوابی نشنیدم . . .

اما باز دلخوشم که همدمی دارم . . .

این تنهایی خیلی از تو با وفاتر است . . .

از شبی که تو رفتی آمده و با من مانده . . .

از پس اینهمه روز . . .

هنوز هم با من است . . .

این تنهایی لعنتی ! ! !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,

|
 


$@@!به وبلاگ من خوش آمدید.فقط نظر یادتون نره!@@$


 

امیر محمد

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منطقه ی ازاد و آدرس a.s-roma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شهر عشق
ssseee
سلنا گومز
ღ☆♥ chocolate_land ♥ ☆ღ
عـ ــشق گـــمــشـده
love
ghasedak bolori
sandcastle
دختر اسمان
دل نوشته های تنهایی
مهناز
کلبـــه تنهـــــــایی!!!
◦.♥.◦°˚Ðustane ˚°◦.♥.◦°
elahe eshg
عشق و جنون
تنها
لبخند یادت نره
گل های زیبا
dg tahna nistam
کچلا باید بخندن ♥♥♥
بدون تو تنهایی سخته
باران عشق..
love story
nude girl
از یــاد رفتــه ها
قصه تنهایی ...
دفــــــتر تــــــنهایِِ��ـــی
welcome
حسین
تنهاترین تنها
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90
تصویرعشق
تنهاترین
از دوست برای دوست......!
سحر جون
جدید ترین اهنگ ها
همه چیز اینجاست
ردیاب خودرو

 

 

گوش کن حرف اینو باشه؟؟؟!!!@@
بازم از این عکس ها هخ جووون
عکس های منتخب
عکس های عاشقانه
عکس های جالب انعکاس
عکس های بسیار زیبا سری(2)
عکس های جالب از شکار لحظه ها
تست هوش(خودتو بسنج ببین چیزی اون تو هست؟؟!!)
عکس های بسیار زیبا(حتما ببین)
حتما ببین(مبادا از دست بدی!)
عکس های زیبای خطای دید
ببین و برو واسه رفیقات تعریف کن

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

تصاویر زیباسازی نایت اسکین